نوشته شده توسط : b.gholami

ویلای هوشمند لینک مربوطه مراجعه کنید. در دنیای پیشرفته امروزی، یکی از موثرترین فناوری های جدید که امنیت بسیار بالایی را فراهم می کند، سیستم هوشمند ساختمان است. در این میان هوشمند سازی ویلا بسیار مهمتر از جاهای دیگر است. با هوشمندسازی ویلا می توانید در زمانی که کیلومترها از ویلای خود دور هستید آن را مدیریت کرده و امنیت آن را بررسی کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با سیستم هوشمند و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

ویلای هوشمند چیست؟

در ابتدا ممکن است فکر کنید که هوشمندسازی یک ویلا درست مانند یک واحد مسکونی انجام می شود، اما در عمل تفاوت ها و راه حل های زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد ویلا یا باغ خود را مدیریت کنید. با این سیستم یکی از مهم ترین مواردی که به آن توجه می شود عدم حضور دائمی افراد در ویلا می باشد. در نتیجه سیستم مدیریت هوشمند ویلا به شما این امکان را می دهد که از طریق تلفن همراه یا تبلت قسمت های مختلف ویلا را از راه دور بررسی و کنترل کنید.

همچنین از دیگر موارد قابل بررسی توسط این سیستم هوشمند می توان به کنترل سیستم روشنایی، سیستم های گرمایش و سرمایش، درب و پنجره، موتورخانه، دوربین های امنیتی و ... اشاره کرد. در این راستا مدیریت و کنترل تمامی فضاها در پروژه ساختمان هوشمند توسط سیستمی جامع و یکپارچه ارائه می شود تا افراد بتوانند از طریق وای فای کنترل کامل ویلای هوشمند خود را داشته باشند.

آیا ساخت ویلا یک رسم است؟

کی از مهم ترین قسمت های هر خانه، فضای داخلی آن است که شامل پذیرایی، حمام، آشپزخانه و ... می شود. در این مسیر می توانم از تجهیزات بهسازی منزل اعم از سیستم های گرمایشی و سرمایشی، کرکره ها،

سیستم های تهویه مطبوع و ... استفاده کنم.

علاوه بر همه این موارد، سیستم کنترل دما از راه دور یکی از جذاب ترین ویژگی های مربوط به ساختمان هوشمند است که به شما کمک می کند تا زمانی که در ویلا نیستید یا قبل از ورود به ویلا دمای محیط را از راه دور تنظیم کنید تا از شرایط بهینه هنگام ورود اطمینان حاصل کنید.

درب ورودی هوشمند به ویلا

درب ورودی یکی از مهم ترین قسمت های کلبه است که در هنگام نصب سیستم هوشمند یا MBS مورد توجه بسیاری از کلبه داران قرار می گیرد. برای این منظور صاحبان ویلا می توانند با استفاده از دستگیره الکترونیکی، هنگام باز یا بسته شدن درب ورودی بدون اخطار، با دریافت نوتیفیکیشن در گوشی هوشمند خود مطلع شده و در نتیجه می توانند تردد ویلا را از راه دور کنترل کنند.





:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: